Wednesday, March 16, 2016

Võidusõidumäng

Täna proovime teha võidusõidumängu!

Selleks tuleb:
1. Luua rada (maastik), mida mööda võistlejad liikuma hakkavad.


2. Lisada objekt (näiteks mootorratas), mida mängija saab ise liigutada ning panna see näiteks nooleklahvide abil liikuma.


3. Lisada arvuti poolt juhitav (ehk siis mööda etteantud rada sõitev) teine võistleja (näiteks ka mootorratas).
4. Lisada rada, mida mööda hakkab teine võistleja sõitma ning programmeerida võistleja mööda rada sõitma.


5. Lisada raja lõppu objekt (näiteks kindlus või kivi), mis tähistab finišit ja ühtlasi mängu lõppu.


6. Programmeeri võistlejad nii, et mängija poolt juhitava võistleja kokkupõrkel finišiobjektiga teataks programm, et mängija võitis ja arvuti poolt juhitava võistleja kokkupõrkel finišiobjektiga (paigut finišiobjekt nii, et see oleks tee viimases punktis) teataks programm, et mäng on läbi.



7. Mängijatele saad kiirust ja kiirendust lisada, kui klõpsad temal paremat hiireklahvi ja valid "Change Settings" alt väljadele "Forward Speed Multiplier" (edasiliikumise kiiruse kordaja), "Turning Speed Multiplier" (pööramise kiiruse kordaja), "Forward Acceleration Multiplier" (edasiliikumise kiirenduse kordaja) ja "Turning Acceleration Multiplier" (pööramise kiirenduse kordaja) suuremad väärtused. Muuda mõlema mängija väärtused sarnasteks, muidu pole põnev mängida!

Testi oma mängu!

Täiendusvõimalused.
Muuda raja profiil keerukamaks - lisa mägesid ja näiteks veesilm, millest tuleb läbi sõita!
Testi, et arvuti poolt juhitav võistleja ikka saaks mööda oma rada sõita, sest muidu ei saa ju võistleda!

No comments:

Post a Comment